Informacje dotyczące dystrybutora ubezpieczeń
- Jako Agent prowadzimy działalność agencyjną pod firmą Monda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni, ul. Gen. S. Karpińskiego 8/4, 81-173 Gdynia, NIP 958 171 40 87, REGON 388155124, KRS 0000883544, kapitał zakładowy 6 000 zł, w tym poprzez Serwis sprawdzonapolisa.pl
- Zostaliśmy wpisani pod numerem 11249789/A do rejestru pośredników ubezpieczeniowych, prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Pięknej 20 (tel. +48 22 262 58 00, strona internetowa: www.knf.gov.pl). KNF udziela informacji na temat wpisu do rejestru na wniosek zainteresowanego złożony ustnie lub pisemnie lub formie elektronicznej lub telefonicznie. Informacja o Zakładach ubezpieczeń, na rzecz których Agent wykonuje czynności agencyjne znajduje się w Serwisie oraz w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych, dostępnym na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego pod adresem: https://rpu.knf.gov.pl.
- Agent nie posiada akcji i udziałów zakładów ubezpieczeń uprawniających do co najmniej 10% głosów na walnym zgromadzeniu.
- Agent pośredniczy przy zawieraniu umów oraz ich administrowaniu i wykonywaniu w zakresie ubezpieczeń Działu II na rzecz niżej wymienionych zakładów ubezpieczeń:
- Agent pośredniczy również przy zawieraniu umów oraz ich administrowaniu i wykonywaniu w zakresie ubezpieczeń Działu I na rzecz niżej wymienionego zakładu ubezpieczeń:
- Agent otrzymuje w związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia prowizję dowolnego rodzaju uwzględnioną w kwocie składki ubezpieczeniowej. Dopuszczalny jest również inny rodzaj wynagrodzenia o charakterze finansowym lub niefinansowym (np. konkursy, upominki firmowe, spotkania biznesowe, wyjazdy szkoleniowe).
- Agent wykonuje czynności agencyjne poprzez swoich pracowników, posiadających wymagane prawem uprawnienia na podstawie stosownych upoważnień (pełnomocnictw).
- Agent posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe z tytułu wykonywania czynności agencyjnych.
Informacja na temat rozpatrywania reklamacji
- Reklamacje dotyczące działań Agenta tj. w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniowa, można składać:
- za pośrednictwem poczty na adres: ul. Gen. S. Karpińskiego 8/4, 81-173 Gdynia
- telefonicznie pod numerem: 501-760-303
- pocztą elektroniczną: [email protected]
- Reklamacja związana z udzieloną ochroną ubezpieczeniową zostanie przekazana zakładowi ubezpieczeń udzielającemu ochrony i rozpatrzona zgodnie z postanowieniami właściwych ogólnych warunków ubezpieczenia.
- Odpowiedzi na reklamację dotyczącą działań Agenta, tj. w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową, udzielimy w postaci papierowej lub na innym trwałym nośniku informacji bądź - na indywidualny wniosek zgłaszającego - pocztą elektroniczną, niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od otrzymania przez nas reklamacji, a w szczególnie skomplikowanym przypadku uniemożliwiającym rozpatrzenie reklamacji w tym terminie (o czym powiadomimy odrębną korespondencją) - nie później niż w terminie 60 dni od dnia otrzymania przez nas reklamacji.
- Administratorem danych wskazanych w reklamacji dotyczącej działań lub zaniechań Agenta, tj. w zakresie niezwiązanym z zawartą umową ubezpieczenia, będzie Agent. Dane te będą przetwarzane w celu rozpatrzenia ww. reklamacji. Zgłaszającemu reklamację, w przypadku nieuwzględnienia jego roszczeń w powyższym trybie, przysługuje prawo do złożenia wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego. Osobie fizycznej korzystającej z usług Agenta przysługuje prawo do wystąpienia do Rzecznika Finansowego z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów pomiędzy klientem a podmiotem rynku finansowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Rzecznik Finansowy jest uprawniony do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporów konsumenckich, o którym mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Wniosek należy kierować na adres: Biuro Rzecznika Finansowego Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa,
e-mail: [email protected]